Tuesday, November 18, 2008

Moga segera sembuh...

Semalam kami bergegas ke hospital Pantai selepas solat zuhur untuk menziarahi rakan sepejabat si adik Fadzil yang ditahan wad kerana mengalami infection kuman dalam darah, dan perlu dibersihkan untuk mengelakkannya menjangkiti organ2 lain. Ngeri sahaja bunyinya,namun sampai hari ini kami masih tidak berpeluang untuk bertemu 4 mata dengannya lantaran masa rehatnya yang tidak menentu kerana masih lagi menjalani rawatan rapi fisioteraphy di waktu pagi dan petang.

Mungkin belum ada rezeki lagi, apepon, kami berharap agar Allah memberikannya kekuatan untuk meneruskan perjuangan melawan kesakitan itu, demi masa depan yang masih panjang..

Gambar kenangan semasa raya aidilfitri 2007, Fadzil paling kiri berdiri.

Update 19/11/08: SMS dari Fadzil; Sakit berkurangan, tgh bt ultra sound and physio. Dalam esok lusa akan laser untuk kecutkan slh satu lendir yang terkena urat kat tulang yang bengkok. Depend laser, baru kuar hospital.

Update lagi, 21/11/08 : Akhirnya hari ini kami berjaya melawat Fadzil ,lunch hour. Dia baru selesai membuat ultra sound, dan petang nanti akan disambung dengan fisioteraphy pula. Gembira melihat dia yang sudah beransur sihat, namun terselit rasa sayu kerana tiap kali hendak bergerak, pasti dia akan mengerutkan dahinya tanda sakit terasa di bahagian belakangnya itu. Tak sampai hati melihatnya. Berat bahu memandang, berat lagi dia yang memikulnya. Moga dimudahkan!!

Moga terus KUAT dan TABAH..!!

1 comment:

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!