Tuesday, November 4, 2008

Grand....

Itulah perkataan pertama yang terpacul dari mulutku tatkala melangkah masuk ke Dewan Majlis Perbandaran Seremban, untuk meraikan persandingan si raja sehari kakak sepejabatku cum akak sebelah meja maisara othman dgn pasangan perkenalan dari tadika si bertuah Azman.


1 Nov 2008 menyaksikan seorang lagi kawanku menamatkan zaman bujangnya,Alhamdulillah, aku tumpang gembira, moga aura mereka cepat2 menempias padaku,Ameen..


Selepas berpoya2 ke Family Day TM yang diharapkan se'grand' namanya di Taman Family Bukit Jalil, kami bergegas ke Seremban mengharapkan makanan yang sedap2 selain mahu meraikan sahabat di hari bahagianya :).


Dalam pukul 12.30++ kami telahpun tiba di dewan yang sangat mudah untuk di jejaki lantaran keluasan bandaraya Seremban yang tidak seberapa jika dibandingkan dengan KL wilayah yang sibuk,jem sokmo!


Selepas mentekedarah lauk pauk yang enak2 berserta kuih2 dan cendol ABC rebutan ramai, diiringi gemersik persembahan gamelan, pengantin yang ditunggu2 pun tiba, menyebabkan ramai kami semakin teruja dan sama2 rasa bahagia. Sungguhlah, terdapat seri di wajah pengantin itu, dengan senyuman yang terukir, diapit rapat sang suami adalah wajah kepuasan yang tidak dapat dijualbeli,alahai,untungnya..

Carilah kata2 sendiri dalam gambar2 ini, moga terus menjadi inspirasi untuk mereka yang terlalu 'sayang' hendak menamatkan zaman bujang itu.








Daaa...



No comments: