Thursday, November 27, 2008

Lunch yang mengenyangkan

Berat rasa mata ini, seperti hendak terpejam saja, selepas pekena Ikan Bakar belakang istana lunch tadi, rasa ngantuk dan kenyang bercampur baur. Alhamdulillah..

Kawan baikku di TM, Azimah mak buyung akan bertukar ke TM JB, still buat Sales juga, tapi lebih seronok kerana dekat dengan keluarga di sana, minggu ini last di sini. Dia yang sedang sarat mengandung anak pertama sebenarnya sedang menunggu masa sahaja, doktor kata mungkin minggu depan masanya tiba. Wah, nak dapat anak sedara baru lagi nih.
Dia dengan berbesar hati membelanja kami ( aku, Syam(kawan di MNS dulu) dan Suzlin (kawan office Imah)) lunch di sana, sebelum dia bercuti bersalin dan berpindah ke JB, huhu, sedihnya.
Setibanya di sana, kami mengambil lauk pauk masing2, nasi putih beserta sayur dan ikan pari, ikan terubuk, ikan keli, sotong dan kerang. Yummy..! Mengah kami kerana dipaksa menghabiskan segala juadah, rugi pula kalau ditinggalkan, bukan selalu dapat makn best2 macam ni. TQVM my dear friend!

Pada Puan Azimah, moga Allah mudahkan urusan, dipanjangkan umur yang diberkati, mudah bersalin,dapat anak yang comel+soleh/ah, urusan kerja yang dimudahkan, bahagia dunia akhirat.

I'm going to miss u so much..!

-Tersenyum bahagia ketika di pelamin persandingan Nov 2007-


Lagi cerita dan gambar2 tentang Ikan Bakar Belakang Istana ni, boleh lihat di sini dan sini dan sini. Terima kasih pada blogger sumer.

1 comment:

Anonymous said...

azimah dah dapat beby girl, azzalea, 25Dec08, tahniah!!